wtorek, 30 kwietnia 2013

RAJD !

Nareszcie wolne co oznacza, że mam więcej czasu na pisanie notek na blogu. Za oknem wreszcie widać wiosnę, robi się coraz cieplej a za tym idzie to, że od razu mam lepszy humor. Z soboty na niedziele spała u mnie Roksana. Praktycznie od razu po przyjeździe poszłyśmy do sklepu po zapasy słodyczy. Wydałyśmy na nie wszystkie łącznie ok 80 zł xD. Byłyśmy też, na małej wycieczce rowerowej. Próbowałam też wejść na drzewo(XD), ale skończyło się tym, że gdy już byłam na górze spadłam na dół. Złamałam przy tym gałąź i wbiłam sobie coś ostrego w rękę ;//. Na drugi dzień nie mogłyśmy wstać z łóżek ponieważ strasznie bolały nas plecy, to skutki naszego tańca xD Po południ wyszłyśmy na spacer z Asią. Później poszłyśmy porobić sobie zdjęcia, jakoś ok. 21 wróciłyśmy do domu a potem Roksana musiała niestety jechać do domu ;c i znowu nie będę jej z miesiąc widziała :(

Dzisiaj byłam na rajdzie wiosennym w ramach wycieczki szkolnej. Wywieźli nas do jakiegoś lasu.Przed wycieczką wmawiali nam, że będą tam piękne krajobrazy i takie tam, ale jakoś nic pięknego nie dostrzegłam. Las jak każdy inny. Szliśmy parę kilometrów z jakimś przewodnikiem. Szczerze to nie słuchałam tego co mówił bo byłam zajęta rozmowami xD Przez całą drogę myślałam tylko o tym, żeby znaleźć się już w wigwamie i upiec kiełbaski. Nie byłam chyba jedyna xD Wchodziliśmy na jakąś wierzę (punk widokowy) ale nic szczególnego na górze nie widziałam. Tylko zalana łąka. W końcu doszliśmy do wigwamu. Tam gdy wszyscy się najedli były różne gry nauczyciele vs. uczniowie. O 14 byłam już w domu. Nie mam jakiś planów na dalszą część dnia. Chciałam sobie obejrzeć jakiś film, ale nie wiem jeszcze jaki :( Jakieś pomysły ? :D



/Bella

4 komentarze:

  1. U nas w podstawówce często były organizowane takie rajdy :)
    świetne zdjęcia!

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No, ja w okolicy mam podobne widoki...niestety ;)
    Świetne zdjęcia.
    Jakiś film? Może "straszny film" któraś część lub "Droga bez powrotu", "BabyCall" , "Życie Pi", "Mama", "Ostatnia Piosenka", "Chłopiec w pasiastej piżamie", "1408" Wszystkie to horrory, polecam, świetne są. :3
    best-frieend.blogspot.com wpadnij w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całego rajdu najlepsze były kiełbaski i płaczący Przemo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się że macie "więcej czasu na pisanie notek na blogu " xDDD każdy post jest świetny i myślę że będzie ich więcej ;P

    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń