czwartek, 4 kwietnia 2013

ZNOWU SIĘ ZACZYNA ; C

HEEEEJ *.*
No i po świętach. Jakoś tak ich nie czułam. Z roku na rok coraz mniej mnie to wszystko cieszy :(
Ale to nie zmienia faktu, że posiedziałabym sobie jeszcze do końca tygodnia w domu, bo perspektywa chodzenia znów do szkoły i wstawania o 7 do szkoły mnie przeraża. Ale nic z tym nie zrobię muszę się do tego niestety dostosować.
Jak wcześniej pisałam z poniedziałku na wtorek byłam u Roksany. Chciałam napisać, że u niej spałam ale byłoby to kłamstwem :) Nie spałyśmy nic praktycznie całą noc przetańczyłyśmy xboksie. Ok. 5 rano gdy tańczyłyśmy zgasło nam światło a następnie telewizor O.o myślałam, że to duchy ale tak naprawdę był to tata Roksany, który przez nasze tańczenie nie mógł spać xD Ale po chwili znowu tańczyłyśmy i tak chyba do 8 godziny : O
Byłyśmy zmęczone ale stwierdziłyśmy, że i tak nie zaśniemy xD Miałyśmy już fazę zasypiania ale po chwili odechciało nam się spać i robiłyśmy sobie 'zdjęcia' hahaha.
Ogólnie było śmiesznie jak zawsze z resztą :)) Był jeden minus na drugi dzień musiałam iść do szkoły a nie było szans żeby odespać bo już o 7 musiałam być na nogach, więc w szkole po prostu byłam obecna ciałem. Całą uwagę skupiałam na tym aby nie zasnąć, a nie na słuchaniu nauczyciela. Ale po kilku godzinach było już lepiej :)

TAK OK.5 RANO XD







Nie bierzcie tych zdjęć na serio xD

~ Bella ♥

3 komentarze: