piątek, 3 maja 2013

#1Vlog :) PYTANIA I ODPOWIEDZI

W końcu się pozbierałam w sobie i nakręciłam pierwszego vloga :) Nie było to łatwe bo zawsze mi coś nie wychodziło xD Ale mam nadzieje, że wam się spodoba. Pod tym postem możecie dawać mi propozycje na inne filmiki oraz zadawać pytania, które znajdą się na innych filmikach :)
Zapraszam do polubienia naszego nowego fun page :D FUN PAGE !
Oraz zapraszam na bloga : Live, Fashion, Problems, Days ♥  Blog jest świetny tak ja dziewczyny, które go prowadzą *.*

/Bella.


5 komentarzy:

  1. świeeetny vlog ;* rób ich więcej ponieważ ten był wspaniały <3 i co do tego koloru włosów to fajnie że ich nie farbujesz bo ten aktualny kolor jest bardzo maskujący i wgl taki jak na przystało prawdziwą ninje
    xDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnz vlog ;)
    Czekamy na więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś Directioner, a nie Directioners. Bo to drugie to liczba mnoga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem XD jak oglądałam filmik dopiero to zauważyłam ;c

      Usuń