wtorek, 23 kwietnia 2013

NEW IN/KINO

No więc tak :)
Nie wiem zbytnio od czego zacząć.
Trochę mi smutno z powodu tego, że blog istnieje od początku stycznia a i tak nikt go nie czyta :( Tak trochę smutno.
Dobra, obiecałam, że zrobię NEW IN. Tak w sumie to muszę jechać na zakupy po jakieś ubrania na lato, ponieważ robi się coraz cieplej a większość swoich letnich ubrań wyrzuciłam. W piątek jadę na drzwi do liceum i na pewno zaczepię o sklepy. Pisałam też wcześniej, że byłam z koleżankami w kinie. Początkowy film to było 'Spring Breakers' ale spóźniłyśmy się na niego xD Słyszałyśmy też, że film nie ma zbyt dobrej opinii i nie jest zbyt ciekawy. Tak więc nasz wybór padł na INTRUZA. Film był po prostu świetny *.* Nakręcony na podstawie książki Stephenie Meyer. 


                                                      Czapka - House 29.00 zł


                                                           Książka - 49,90 zł empi'k
                                                             
                                                             Bluzka - Crash One

                                                            Kurtka - F&F 130,00 zł


~ Bella.

2 komentarze:

  1. Świetne ubrania, a z czapek były inne wzory? :) Jest naprawdę świetna . Jesli mozesz odp u mnie modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne ubrania, a zwłaszcza ta kurtka- świetny kamuflaż. Teraz już nikt Cię nie zauważy moja ninjo ;*

    OdpowiedzUsuń