piątek, 10 maja 2013

BIKEEES !



HEJ HEJ !
Nie wiem zbytnio co napisać XD 
W końcu weekend ! Odzwyczaiłam się chodzenia cały tydzień do szkoły. Ostatnimi czasy było to kilka dni bo albo testy albo majówka :) W sumie pogoda dopisywała więc niczego więcej nie potrzebuję xD A tak wgl. zaczął się sezon na grillowanie ^^ Uwielbiam to ! 
Ostatnio moją rodzinę wzięło na wycieczki rowerowe ! To ma być ten zdrowy tryb życia. I szczerze wam powiem, że spodobało mi się to. Ostatnio zrobiliśmy 20 km. Dla osób, które nie przepadają za bieganie (ja nawet lubię xD) a chcą mieć tą swoją wymarzoną figurę polecam wsiąść na rower ! Jest to sama przyjemność i płynie z tego wiele korzyści. Dopiero niedawno dowiedziałam się ile mięśni pracuje gdy jedziemy na rowerze ! A już w szczególności pracuje brzuch. A kto by nie chciał ładnego płaskiego brzucha ? :) Gdy jedziecie na rowerze wystarczy przyłożyć sobie rękę do brzucha a od razu poczujecie jak jego mięśnie pracują. Już po kilku takich przejażdżkach brzuch zaczyna robić się stopniowo twardy (umięśniony).
Wyszedł z tego taki sportowy post xD Mam nadzieje, że ktoś z was skorzysta  z tego co tu napisałam :)
To by było na tyle a teraz powracam do czytania Milion Dolar Baby ! ♥


O czym chcielibyście kolejny filmik ? :)


/Bella







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz