wtorek, 28 maja 2013

:CCC

HEJ HEJ !
Przepraszam, że post tak długo się nie pojawiał, ale zgubiłam gdzieś aparat (dałam go mamie a ona go gdzieś włożyła i nie wie gdzie) Całe szczęście mam jeszcze jakieś zdjęcia z urodzin !
Staram się dodawać posty jak najczęściej ale w tygodniu nie wychodzi mi to za dobrze :<  Ale dobra wiadomość jest taka, że już niedługo wakacje co oznacza duużo wolego :)










Nie wiem czy wiecie czy nie ale Roksana jest w Londynie *.* Wycieczka szkolna ;d Wyjechała w niedziele pod wieczór a w poniedziałek ok godziny 14 była już w UK *.* Ja muszę jeszcze rok poczekać na tą wycieczkę :( W sumie to spędziła ok 18 godzin w autobusie : O Ale przejeżdżała przez Holandię, Belgię i Francję *.* Najlepsze jest to, że nie mieszkają w żadnym hotelu tylko u różnych rodzin (Jak w LOL'u ♥ )
Zdjęcia które mi wysłała:

Jakaś stacja kontroli xD


 













A tu ta fajna podwodna rura,  która 'wiezie' do UK xD


















/Bella

2 komentarze:

  1. Jakie wy piękne *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia : )


    Obserwuję i zapraszam :>
    http://schokoolade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń