środa, 8 maja 2013

Wspomnienia.... Holiday 2012

Tak mi się jakoś na wspomnienia zabrało. Myślałam o wakacjach zeszłorocznych. Muszę wam się przyznać, że były one dla mnie niezbyt fajne ale nie chcę drążyć tego tematu. Po prostu nie podobały mi się te wakacje, nie czułam, że one są. Szczerze to nie mogłam się doczekać dnia, w którym pójdę do szkoły (tak wiem dziwna jestem) Tam przynajmniej się tak nie nudzę. Na serio coś mi się z głową dzieje xD
Po prostu nie umiem się cieszyć wakacjami tak jak kiedyś :(
Jedyne na co czekałam to był wyjazd nad morze. Chęć poznania nowych ludzi i zobaczenie nowych miejsc. Uwielbiam morze tak po prostu jest tam pięknie. Ale jednak nic nie przebije gór. Zawsze jeżdżę tam na wycieczki szkolne. i już gdy byłam tam pierwszy raz po po prostu się zakochałam w tych wszystkich widokach i wgl. *.*











hahahahahhahhhaha xD












JAROSŁAWIEC <3
Przepraszam za tą datę na zdj XD

/Bella

2 komentarze:

  1. wspaniałe wspomnienia *_*
    pozdrawiam http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale zdjęcia i te widoki :) mega
    zapraszam:
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń