niedziela, 6 stycznia 2013

Wpis 6

Czeeeeść :D
Mamy niedziele -.- Czy tylko ja jej tak nie lubię ? Jutro znowu trzeba wstać o 7 : < I zacznie się tydzień koszmarów., dosłownie : O Pozwólcie, że przedstawię wam mój plan na przyszły tydzień.
Poniedziałek - kartkówka z angielskiego
Wtorek - sprawdzian z lektury (muszę zacząć czytać : O ) i sprawdzian z matmy O.o
Środa - spr. z WOS'u
Czwartek - spr. z Biologi
Piątek - spr. z Historii
Także życzcie mi szczęścia. Przejrzałam sobie statut szkoły i tam napisane było, że mogą być tylko 3 sprawdziany tygodniowo. My musimy trzymać się zasad a nauczyciele to już nie ? Na szczęście 14.01. zaczynają mi się ferie : >

Fakty (Bella)

# Jestem totalnym beztalenciem w odróżnieniu do Betty : >
#Mam młodszego brata
#Jak miałam z 7 lat wyrwałam sobie włosy mikserem XD (na szczęście szybko odrosły) :>


Wysyłajcie pytania do nas na : bella69betty@op.pl :D

~ Bella ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz