czwartek, 10 stycznia 2013

Wpis 10.

Siema, siema! :D

Dzisiaj wpisując numer wpisu w tytule stwierdziłam, że to jest głupie. xD
Więc następnym razem tam pojawi się jakieś inne słowo, które na pewno będzie nawiązywało do treści posta.

Dobra, znowu mam dla was informację.
Nie wiem jeszcze, jak się do tego zabrać, ale postaram się zrobić nowe tło dla tytułu. Przyznam się, że tamto po prostu skopiowałam z google grafika i wiem, że to trochę niesprawiedliwe.
W wolnych chwilach dopracuję nowe tło i wkrótce ono się pojawi.

W zakładce pytania zadajemy pytania ;O <3 Vlog ukaże się we ferie ;3

Właśnie. Ferie. U nas zaczynają się 14.01, czyli w poniedziałek. Obie chodzimy na dodatkowy angielski i mamy próby, więc od rana nas tu nie będzie raczej. ;>

Moje plany na weekend?
1. Piątek, godzina 16:30-20:00 próby na koncert.
2. Sobota 12:00 - próba akustyczna.
3. Sobota 18:00 - próba generalna.
4. Sobota 19:00-22:00 - koncert.
5. Niedziela ogółem WOŚP, czyli Bella i ja sprzedajemy serduszka, mamy przedstawienie, przy czym Bella tańczy :D, ja występuję koło 18:00 z zespołem ;dd.

Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli dostaniecie nagranie ;3
Ponieważ pojawiło się pytanie, a raczej zadanie abym zaśpiewała, to dla sprostowania powiem od razu, że podczas video vloga śpiewać (chyba) nie będę.

FAKTY:
#Bella po feriach zapisuje się do tej samej szkoły muzycznej co ja i będzie dokształcać się w dziedzinie pianina <3
#Mamy ten sam model telefonu xD

To chyba wszystko na dziś. PAMIĘTAJCIE O PYTANIACH. Proszę <3

 
                                                            ~ Betty ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz