poniedziałek, 14 stycznia 2013

:C

Nie ma to jak zachorować w ferie : < Takie szczęście mam tylko ja .
Cieszy mnie to, że mamy ok. 50 pytań do vloga :D Nakręcimy go jak tylko wyzdrowieje. :D
Napadało tyle śniegu a ja muszę siedzieć w domu z 39 stopniami gorączki. Mam nadzieje, że za parę dni wyzdrowieje :D Macie jakieś ciekawe filmy ?
Btw Wyjeżdżacie gdzieś na ferie ? :D

Fakty:
#Siedzimy 2 w jedno osobowej ławce O.o (nauczyciel jeszcze tego nie zauważył)
#Poważne jesteśmy chyba tylko na matematyce :D

~ Bella ♥coś mi oko nie tego xDDDD


3 komentarze:

  1. Polecam sherlocka obie części, Iron mana dwie części oraz avengers.Te filmy są w dziesiątce moich ulubionych :)
    Zapraszam: marrgaret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne z was dziewczyny :)) nominuję was do nagrody Liebster Award! Gratulacje!

    więcej u mnie http://ohayo-u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. coś mi oko nie tego . hahaha xD
    ` Zull . <3

    OdpowiedzUsuń