środa, 23 stycznia 2013

Brr... Zimno

 Czeeść; D
Ok. godziny 12 wróciłam z dodatkowego angielskiego. : )Gdy szłam do domu wszystko mi odmarzało mimo iż byłam ciepło ubrana. Kiedyś lubiłam zimę a teraz mam jej dość : < O godzinie 16 robi się już ciemno :( Latem o tej godzinie leżałabym jeszcze na plaży. Tęsknie za latem za tymi wszystkimi wygłupami, siedzeniem  na dworze do późna (teraz to raczej nie wchodzi w grę bo po 5 minutach na dworze robi się zimno -.-) Musimy jeszcze wytrzymać te parę miesięcy. : )

Dziś byłam z rodzicami i młodszym bratem na kręglach i na zakupach : ) Szczerze to w sklepach nie ma nic ciekawego. Są pojedyńcze  sztuki ubrań praktycznie tylko w rozmiarach 44 : < Kupiłam sobie tylko 2 sweterki i jedną koszulę. wracając do kręgli jak zwykle przegrałam : O Przyzwyczaiłam się xD W piątek jedziemy z Betty znów ale tym razem jest to wycieczka szkolna : )



Zdj. ubrań dodam jutro ; )
~ Bella ♥

1 komentarz: