czwartek, 21 lutego 2013

ZHP

Tego jeszcze nie wiecie :D Należę wraz z Betty do ZHP (Związek Harcerstwa Polskiego- jakby ktoś nie wiedział) Z tego powodu w sobotę jedziemy do Poznania na coś w rodzaju wielkich podchodów w których będą brać udział również inni harcerze z różnych miast. Pociąg do Poznania mamy o 6:44 : O Nie mam pojęcia jak ja wstanę o tej godzinie. Czekają nas kilku godzinne marsze przez miasto :O Ale potem wynagrodzą nam to MC *.* xD Na pewno pojawią się jakieś zdjęcia :DD Może ktoś z was nas rozpozna :D

Nie mam co robić więc dam wam parę faktów o mnie :D

1.Jestem Directioner od kwietnia 2012r.(nie pamiętam dokładnie którego :C)
2.Chciałabym zamieszkać w Londynie
3.Mam dziwne sny O.o
4.Nie umiem śpiewać ale i tak to robię : ))
5.Grzywka mi się nie układa -.-
6.Zachowuje się względem ludzi tak jak oni zachowują się względem mnie :)
7.Nie ogarniam matmy O.o
8.Mam młodszego brata (Adaś)
9.Czytam różne blogi w nocy na telefonie : )
10.Mój organizm jest najbardziej pobudzony w nocy.
11.Potrafię wgl. nie spać przez całą noc, bo czytam różne opowiadania xD (Jestem Wampirem xD)
12.Jestem uzależniona od słodyczy :)
13.Uwielbiam tworzyć z przyjaciółką różne tańce i śmiesznie filmiki (filmik z mlekiem)

~ Bella ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz