czwartek, 28 lutego 2013

HEJTERZY.


Dzisiejszy post chciałabym poświęcić na temat jakim są hejterzy.
Można ich spotkać wszędzie. Ich zadaniem jest to aby po prostu zniszczyć człowieka. Bo inaczej tego określić się nie da. Może nie znęcają się nad nim fizycznie ale za to psychicznie. Najgorsze jest to, że ludzie powinni się tym nie przejmować, ale i tak dużo osób bierze uwagi kierowane w ich stronę do serca. Słyszałam już o nie jednym samobójstwie.. z jakiego powodu ? HEJTERZY.
Tacy ludzie są niemożliwi. Udają w internecie kogoś kim na prawdę nie są. Bo wątpię, że któryś z nich miałby na tyle odwagi aby powiedzieć znienawidzonej przez siebie osobie to wszystko w oczy. Są strasznymi egoistami, cieszą się, że sprawiają komuś przykrość.
Mnie absolutnie nie obchodzą hejty kierowane w moją stronę :) Ludzie, którzy mnie hejtują w życiu nie widzieli mnie na oczy ale i tak wiedzą więcej niż ja sama o sobie. wczoraj miałam styczność z takimi osobami. Zostałam obrzucana groźbami i hejtami dlatego, że nie słucham metalu tylko One Direction... Rozumiem nie każdy musi ich od razu wielbić, ale to nie jest powód do hejtowania. Przyznam otwarcie, że nie słucham metalu bo ten rodzaj muzyki po prostu do mnie nie przemawia, ale zachowuje opinię dla siebie. :) Wiem, że na tym blogu też będą pojawiały się hejty ale ja je po prostu zignoruje :) Jeśli ktokolwiek z was przejmuje się hejterami pomyślcie ! Jeśli was zabolało to co napisali mają z tego ogromną satysfakcje i motywacje do dalszego obrażania danej osoby :) Dlatego najlepiej ich po prostu ignorować.

~ Bella ♥


4 komentarze:

  1. To najgorsza rasa na świecie. Amen.

    Littleamyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co oni z tego właściwie mają ? bella nie przejmuj się ja cię kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  3. idiots, idiots everywhere ;) ładnie ich podsumowałaś ;33
    ` Zull . <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra blog, naprawdeee...<3
    obserwuje i licze na cb:)
    http://sweat1dimala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń