wtorek, 5 marca 2013

Wtoreczek ;3

Aktualnie znowu opierdaling, więc pozytywnie ;)
Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale po pierwsze już od dłuższego czasu nie mam pomysłów na blogi, a po drugie SZKOŁA -.-
Mam dla was niespooodziankę!
Niedługo jadę na konkurs i obiecuję, że dostaniecie co najmniej 2 nagrania :)
a) moja piosenka
b) piosenka wykonana przez cały zespół ;3
Co do tej drugiej.
Jest to Price Tag - Jessie J ;)
Zostanie odśpiewany na 2 głosy, więc grubo, podobno mam grać na gitarze ;o
Dzisiaj była pierwsza próba, na którą oczywiście nie przyszła nawet połowa.. Ale jest progress, więc bez załamki ludzie! ;) Po wstępnych oględzinach mogę stwierdzić, że na pewno będzie ciekawie <3
Według wersji tych dziewczyn będziemy śpiewać, jeśli kogoś to ciekawi ;p


Emm.. To chyba na tyle misiaczky <3
~Betty :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz