poniedziałek, 11 marca 2013

Turniej :D

HEEJ.
Jak już pisałam wcześniej w sobotę byłam na kręglach wraz z rodzicami oraz rodziną mojego taty kolegi  :D Nie porobiłam zdjęć ponieważ ja geniusz zostawiłam aparat w domu :C. No ale chyba każdy wie jak wygląda kręgielnia :) Po raz pierwszy odegrałam się na wszystkich i zdobyłam najwięcej punktów ! Normalnie to zawsze przegrywam nawet z młodszym bratem XD Gdy gra została zakończona wszyscy poszliśmy do salonu gier :) Było fajnie ale nie mogłam ogarnąć niektórych gier xD. Po kilku godzinach każdy był głodny więc poszliśmy coś zjeść. Następnie w planach było kino:) Było coś ok.19. Gdy byliśmy już na miejscu okazało się, że nie ma takich seansów na które mogłabym iść bo była praktycznie już same horrory : O Więc nie pozostało nam nic innego jak wrócić do domu :( Ale i tak dzień zaliczam do udanych :D

Turniej:
Teraz druga sprawa :) O tym też pisałam wcześniej. W niedziele jak co roku odbył się turniej piłki nożnej ZHP w Buku :) Był to jeśli się nie mylę 16 tak turniej a ja jechałam na niego 3 raz :) O godzinie 8:30 już byłam na nogach a dla mnie taka godzina to jeszcze środek nocy a szczególnie w weekend. Na turnieju były podziały na drużyny męskie i żeńskie. Żeby było sprawiedliwie :D I tak oto nasz drużyna wywalczyła sobie drugie miejsce :DDD.


Ahh. i to zainteresowanie grą :D




~ Bella ♥

2 komentarze:

  1. fajny blog :)
    zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko jedyna jestem na pierwszym zdjęciu. :D hahaha.xD Mamy się czym pochwalić. Drugie miejsce ^^

    OdpowiedzUsuń